تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی به تبلیغاتی می‌گویند که خارج از نقطه‌ی نهایی خرید مشتری انجام می‌شوند. این نوع از تبلیغات روشی است که هدفش ثبت کالا در ذهن مشتری است یعنی دقیقا قبل از اینکه مشتری وارد فروشگاه شود. ممکن است این نوع تبلیغات به تنهایی موجب فروش نشوند یا حتی ممکن است مشتریان همان لحظه به دنبال خرید محصول یا خدمات نروند. اما باید دانست که زمینه ای از برند در ذهن مخاطب ایجاد شده و در صورت نیاز مخاطب به آن محصول یا خدمات، کسب و کار شما جزو اولین گزینه های خرید محسوب میگردد. 

اصول تبلیغات محیطی

برای انجام هرگونه تبلیغی نیازمند رعایت اصول درست و علمی آن هستید. این اصول برای تمام کسب و کارها یکسان نیست. شما باید با توجه به نوع کسب و کارتان این اصول را رعایت کنید. یکی از این اصول انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن تبلیغ است. شما باید بدانید در چه مکان‌هایی تبلیغ تان بیشتر دیده می شود. یافتن مکانی که در آن جامعه‌ی هدفتان رفت و آمد بیشتری دارند، بسیار اهمیت دارد. برای مثال اگر می‌خواهید نوعی لوازم تحریر تبلیغ کنید بهتر است این کار را در خیابانی انجام دهید که چندین مدرسه در آن قرار دارد.

مورد بعدی که باید به آن توجه کنید روانشناسی رنگ‌ها است. باید بدانید که کدام رنگ در شهر می‌تواند چشم مخاطب را به خود جذب کند.

معرفی انواع سازه های تبلیغات محیطی

عرشه پل عابر پیاده

تبلیغات عرشه پل در رشت